حجم طلبکاری این ۳ نفر، مردم را حسابی عصبانی کرد

تیم ملی بعد از یک بازی بدون نقص مقابل ژاپن، در یک بازی پرانتقاد مقابل میزبان مسابقات از جام ملت‌ها کنار رفت تا شاهد قهرمانی قطر باشد و حسرت ایران برای قهرمانی به نیم قرن برسد.اما اتفاق تلخ‌تر از حذف از این مسابقات، مصاحبه‌های طلبکارانه‌ی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی است که نمک بر زخم طرفداران ناراضی ایران پاشید. حتی کار به جایی رسید که برخی از اعضای خانواده ملی‌پوشان به انتقادات به حق مردم از آنان، واکنش منفی نشان دادند.

البته که حضور دستیار امیر قلعه‌نویی در صداوسیما برای آرام کردن جو منفی علیه کادر و برخی بازیکنان تیم ملی هم مثمرثمر نبود. سعید الهویی در این برنامه بعد از یک عذرخواهی ساده در ابتدای برنامه آنچنان طلبکارانه صحبت کرد که با گشتی در فضای مجازی می‌توان به کارکرد منفی آن پی برد.

عجیب‌ترین اتفاق ممکن را مادر و خواهر سعید عزت اللهی رقم زدند. مادر این بازیکن در یک استوری عجیب به مردم ایران توهین می‌کند.خواهر این بازیکن هم در ادامه با یک استوری تند به مردم ایران حمله کرد.

 

ساغر عزت اللهی خواهر سعید عزت اللهی در بخشی از استوری اینستاگرامی خود نوشت:

«خب اول خسته نباشید به همه. چه اونایی که با برد تیم ملی خوشحالی کردن و چه اونایی که با اشک بچه‌ها شادی… من همیشه سعی کردم سکوت کنم و لحظات خوب را با شما به اشتراک بگذارم. انتظار دارید یک فوتبالیست برای شما چه کاری انجام دهد؟ تورم را کاهش دهد؟ در جام جهانی جنگ روانی درست کردید بس نبود؟»سعید الهویی هم بجای عذرخواهی از مردم از تاکنیک ناب و جدید خود حرف زد و انتقادات از تیم ملی را بیجا دانست. الهویی در تلویزیون جوری صحبت می‌کرد که صدای جواد خیابانی را هم در آورد.

انتقاد خیابانی از قلعه‌نویی و پاسخ دستیار امیرخان!

آقای الهویی با آن زبان بدن که چشم‌ها را چپ و راست می‌کنی که انگار در حال کظم غیض هستی، با این ادبیات که شما نمی‌فهمید و فقط ما فوتبال را درک می‌کنیم، با این توهم که ما پرفکت بودیم و با بدشانسی قهرمان نشدیم نمی‌شود با علاقه‌مندان به تیم ملی حرف زد! تیم ملی که شما ساختید با باخت مقابل قطری که 14 سال ایران را نبرده بود، حذف شد! آمارها و نمودارها را برای خودتان نگه دارید ما گوش‌مان از این توجهیات پر است!در این بین سردار آزمون هم بجای عذرخواهی پشت مربی تیم در می‌آید تا مردم را عصبانی‌تر از قبل بکند.علیرضا بیرانوند هم این وسط به فکر تفریح و خوشگذرانی رفته و همراه خانواده روی کشتی تفریحی مشغول رقص لری است و برای دخترش تولد لاکچری برگزار می‌کند.

 

بله این بازیکنان که خود را نسل طلایی فوتبال می‌دانند، فقط به فکر تفریح و خوشی خود هستند، فقط دنبال حواله خودروی لوکس و خارجی هستند؛ تنها ناراحتیشان هم اشک ریختن نمادین جلوی دوربین می‌باشد. اینها از مردم نیستند؛ غم گرانی و بی‌پولی را نکشیده‌اند. زمانی علی دایی با طحال پاره بازی می‌کرد اما پس از باخت باز از مردم عذرخواهی می‌کرد که مردم ایران من را علی دایی کردند و هرچه دارم از این مردم است. ناصر حجازی پس از 3 دوره قهرمانی پیاپی آسیا وقتی در جام ملت‌های 1980 مقابل کویت شکست خورد گفت شرمنده مردم شدیم، ما را ببخشید. نتوانستیم باز هم قهرمان بشویم و دل مردم جنگ زده را شاد کنیم.در ادامه واکنش برخی کاربران را مشاهده می‌کنید.

 

کاربر هادی که بقال نیست در واکنش به حرف‌های الهویی نوشت: ما فکر کردیم فقط بازیکنان متوهم داریم، نگو کادر فنی متوهم‌تر هستش!

 

یه ترکیب نتونستند ارنج کنند بعد میگن بیلسا؟ مردک مگه تیم ملی جای اثرگذاری شما روی جهان هستش؟ اینا فکر کردن دنیا الان میگه،دمش گرم اینا قهرمان نشدن اما تاثیرگذاری خفنی داشتن؟

 

بچه ۱۰ساله فهمید که باید قائدی و قلی زاده بیان داخل بعد شما نفهمیدید، بله دنیا از شما الهام گرفت که کار رو باید دست کاردون سپرد وگرنه با جماعت نااهل تا دم موفقیت میری اما خودش لگد میزنه به بخت خودش، همون کاری که امیر و دست اندرکاران انجام دادن.شما رو باید عکستون بزارند سر در فیفا بنویسن برای موفقیت هرکاری اینا کردن شما نکنید. نمیفهمه مردم نتیجه میخوان و کاپ نه بازی صرفا قشنگ که نهایتش بهش موز بدن.

 

کاربری دیگر در مورد تفریح بیرانوند به همراه خانواده نوشت: این چهره و رفتار بازیکنیه که کمتر از یه هفته از اون فاجعه جلو قطر گذشته و اینجوری خوشحاله و میزنه و میرقصه و با خانوادش رفته کیش.

 

میخواستم بگم اعصاب خودتونو خرد نکنید، به والله که باباهامون راست میگفتن که پول و حوالشو اینا میگیرن اعصاب خردی و حسرتش میمونه برا ما زندگیتو کن رفیق.کاربر ساعی هم از بی توجهی بازیکنان و کادر فنی نوشت: ولی دلم برای اون پسر معلولی که خوابیده بازی های ایران رو میدید و با هر برد خوشحال و با هر باخت گریه میکرد ناراحت میشم. چون بنده خدا پول نداشت بره کیش عشق و حال و حال کنه

 

حذف شدیم،اشکالی نداره، یه استوری عذرخواهی بزار مربی تیم ملی هم میاد تلویزیون میگه فوتبال پایه درست نبود به خاطر همون قهرمان نشدیم. دردش واقعا زیاده.

 

اخبار مرتبط
نظر دهید