پزشک رقیب؛ناجی شد/مرسی آقای دکتر

برخورد شدید بین دو هم‌تیمی در بازی لیگ یک فوتسال نزدیک بود منجر به مرگ یکی از آنها شود.

با تشکر از آقای دکتر – یک بازیکن از مرگ نجات پیدا کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های ورزشی بعضا با برخوردهای شدیدی همراه می‌شود که مصدومیت‌های طولانی مدت بازیکنان از نواحی مختلف بدن را به همراه دارد و حتی ممکن است منجر به پایان دوران فعالیت‌شان شود، اما بدون شک خطرناک‌ترین برخورد از ناحیه سر اتفاق می‌افتد و جان بازیکن را به خطر می‌اندازد که در لیگ دسته اول فوتسال ایران چنین صحنه‌ای رقم خورد.

تیم‌های پارسه امیدیه و دلسوختگان اهل بیت (ع) قم در حالی یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ یک فوتسال ایران را برگزار کردند که یک اتفاق تلخ در جریان این بازی رخ داد و نزدیک بود منجر به مرگ بازیکن تیم پارسه شود، اما پزشک تیم رقیب مانع از این اتفاق ناگوار شد.

در اواسط نیمه دوم این مسابقه، برخورد شدیدی بین دروازه‌بان و بازیکن پارسه امیدیه اتفاق افتاد که منجر به شکستگی بازیکن تیم پارسه از ناحیه سر و خون‌ریزی او شد، اما به‌خاطر نبودن پزشک در تیم میزبان و همچنین عدم حضور آمبولانس در سالن دانشگاه آزاد امیدیه، باقری پزشک تیم دلسوختگان اهل‌بیت (ع) قم بالای سر بازیکن مصدوم حاضر شد.

پزشک تیم دلسوختگان اهل‌بیت (ع) قم بلافاصله معاینه اولیه از وضعیت مصدومیت بازیکن پارسه امیدیه را انجام داد و با احتیاط کامل و ارزیابی سریع برای باز شدن راه تنفسی و هوایی، او را در وضعیت ریکاوری قرار داد.

در ادامه و پس از برقراری راه هوایی و تنفسی بازیکن پارسه امیدیه، پزشک تیم قم با پانسمان فشاری در دو نقطه سر، خون‌ریزی را کنترل کرد و پانسمان اولیه را انجام داد تا بازیکن مصدوم پس از سطح هوشیاری مناسب، به اورژانس 115 تحویل داده شود.

 

پزشک رقیب؛ناجی شد/مرسی آقای دکتر

اخبار مرتبط
نظر دهید