نمک ریختن‌های بی‌مزه این مرد، به صداوسیما تنفس مصنوعی می‌دهد!

در حالی که صداوسیما طی سال‌های اخیر با نقد بسیاری در عملکردش برای جذب مخاطب مواجه بوده، در جدیدترین اقدام خود برای شب چله در قالب یک ویژه برنامه یلدایی دست به ابتکاری زده که با واکنش‌های متفاوتی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

دعوت از حسن ریوندی به عنوان استندآپ کمدین در ویژه برنامه شب یلدایی شبکه سه!حسن ریوندی در ویژه برنامه یلدا شبکه سه سیما به عنوان استندآپ کمدین حضور دارد. این اولین حضور حسن ریوندی در تلویزیون بعد از مدت ها خواهد بود.

حسن ریوندی در ویژه برنامه یلدا شبکه سه سیما به عنوان استندآپ کمدین حضور دارد. این اولین حضور حسن ریوندی در تلویزیون بعد از مدت ها خواهد بود.همزمان با اعلام این خبر ویدئویی از پشت صحنه این برنامه با حضور ریوندی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب فراوانی یافت و حسابی خبرساز شد.برنامه تلویزیونی «یلدا» ویژه شب یلدای شبکه سه سیما است که ایمان قیاسی و یوسف تیموری آن را اجرا می‌کنند.شب گذشته مخاطبان صداوسیما اولین تصاویر از حضور حسن ریوندی در قاب شبکه سه را در قالب یک ویژه برنامه یلدا تماشا کردند که در نوع خود در بین شهروندان بحث برانگیز شده و موجی از انتقادات از این کمدین معروف را به همراه داشت.

کانال تلگرامی جام جم آنلاین، ارگان رسانه‌ای صداوسیما که یک ذوق زدگی عجیب و غریب بخش هایی از اجرای حسن ریوندی را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

ماجرای ازدواج حسن ریوندی‌

لب زدن حسن ریوندی با ترانه آرون افشار!

رضا صائمی، روزنامه نگار در واکنشی انتقادی به اجرای تلویزیونی حسن ریوندی درصفحه اینستاگرامش نوشت:

* در این روزهای سخت اقتصادی از رنج معیشت مردم نگفت و حالا برای شب یلدا به تلویزیون آمده تا با استندآپ کمدی خنده بر لب آنها بنشاند!…. پای رنج این مردم نگریسته، هر خنده ای، خنجری به قلب وجدان است!…. حسن ریوندی مصداقی از ابتذال است نه احیای شور….کاسب لبخند نه عامل لبخند…! خنده بر هر درد بی درمان شاید دوا باشد، اما خنده روی رنج دیگران قطعا نه!

اخبار مرتبط
نظر دهید