خبر مهم درباره تغییر در پرداخت یارانه‌ها/ مشمولان جدید یارانه‌های نقدی مشخص شدند

رییس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان از اعمال به روز رسانی جدید پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رویداد روز، علی‌رضا محمدی تغییرات و جابه جایی افراد در دهک‌های مختلف در آمدی را بسیار اندک عنوان و اضافه کرد: در محدوده صرفاً دو صدک بالایی یعنی صدک ۹۹ و ۱۰۰ تغییرات ملموس است که براساس به روزرسانی جدید ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت یارانه معیشتی شدند و ۶۰ هزار خانوار جدید دیگر نیز به دهک دهم و صدک‌های بالایی اضافه و مشمول دریافت یارانه نمی‌شوند.

خبر مهم درباره تغییر در پرداخت یارانه‌ها/ مشمولان جدید یارانه‌های نقدی مشخص شدند

وی تعداد افراد هر دهک را تقریباً ۲۹۰هزار خانوار دانست و گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ بند “د” تبصره ۱۷ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است هر ۶ ماه یک بار دهک درآمدی خانوار ها را به روزرسانی کند و بر اساس رفتار مالی افراد و شاخص‌های مختلف رفاهی تغییرات حاصل می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی تاکید کرد:هر گونه شایعه و خبری در زمینه حذف دهک‌های هشتم و نهم درآمدی صحت ندارد و خلاف واقعیت است.

اخبار مرتبط
نظر 1
  1. ناشناس می گوید

    این دهک بندی وصدک بندی رو جعمش کنید،،حق هر نفر ایرانیه که از منابع ونفت مملکت خودش اسفاده وسود ببره،،،چطوره که بوجه برای اختلاس اقوام ونزدیکان خودتون دارید،اما بوجه برای ملت ندارید؟؟؟هر دولتی که منخب شد اختلاسگر مخصوص خودشم به ملت هدیه داد،،،چه خبراز دبش؟؟؟؟؟

نظر دهید